Percutian Penuh Gaya

Wednesday, February 16, 2011 by Zura Ahmad
Saya sendiri belum jejak lagi ke Kota London walaupun inilah antara destinasi impian saya. Walau mulanya merancang nak turun London dari Paris, sebab kesuntukan masa, baik jangan tamak nak pegi banyak tempat. Bertuahnya kawan saya yang bernama Sham bila dia berpeluang ke destinasi perlancongan best sebagai tuntutan kerjayanya sebagai travel photojournalist untuk majalah travel ini. Asal dia update status tgh "bekerti" (bekerja sambil bercuti) mesti saya akan komen "menyampah!" ;p

Antara coretan paling saya jeles pastinya story London dalam isu terbaru majalah Gaya Travel ni. Tapi terubat sket jeles sebab Sham belikan saya macaroon Laduree :)

Okaylah, jom ramai-ramai dapatkan majalah ni. I swear mamat ni pergi merata-rata tempat so mesti banyak cerita menarik yang dikongsi untuk dibaca.

Ada lagi, ada lagi!


Nak menang voucher ni? Penginapan 3 hari 2 malam di The Kee Resort and Spa bernilai RM1500!
Apa yang perlu korang buat ialah tuliskan butir peribadi ke experience@gayatravel.com dan korang akan diberi details tentang cara-cara menghantar artikel pengalaman percutian korang, tapi dalam Bahasa Inggeris ya! Manalah tau kot-kot terpilih untuk disiarkan dalam website Gaya nanti. Setiap artikel mesti melebihi 3500 patah perkataan berserta gambar-gambar dan any supporting documents.

Selamat mencuba!


 

2 comments:

sharm said...

heheheh :) nanti i bagi u satu copy of this magazine ya.. thanks beb!!! nanti kita pei London sesama... :)

Zura Ahmad said...

Okay Sham, takpe i beli jer nak support punya pasal ;p

Mesti pegi London sama-sama kalau ada rezeki!

www.travelistah.blogspot.com. Powered by Blogger.

Total Pageviews Since 20th January 2011