Macet Bikin Stres

Tuesday, May 3, 2011 by Zura Ahmad


Bosan bercerita tentang lokasi yang sama dari kebanyakan kenalan yang ke Jakarta. Tanah Abang, Mangga Dua, Tanah Abang, Mangga Dua. Weekend lalu, me and Diot luang hujung minggu ditambah cuti Hari Buruh di Jakarta. Saya dah beberapa kali ke Jakarta, namun kali ni agak kurang bernasib baik sebab we stuck in traffic jam for almost 3 hours ketika perjalanan dari airport ke hotel yang terletak di Kemang, Jakarta Selatan. Mengalahkan perjalanan flight KL-Jakarta yang tak sampai pun 2 jam!


Apa ada pada Kemang?



Lokasi neighbourhood yang happening macam di Telawi Bangsar, cuma kawasannya lebih besar. We stayed at Grand Kemang sebab kedudukannya bersebelahan dengan butik-butik dan kedai makan best.    









Selain berlibur di Hard Rock Cafe dan "malls-hopping", di saat-saat akhir kitorang tak lepas peluang ke Brightspot Market, bazar indoor ala-ala Bijou Bazaar yang diadakan di MAP, kali ni diadakan di Pacifil Mall selama 4 hari.








 This is where you can find local fashion labels termasuklah...

 KAZAMI Homme by Kaer Azami! Check out his collections online www.kazamihomme.com
Posted in Labels: , | 2 Comments »

2 comments:

alia zarfullah said...

Salam,
Bestnyaa! Inshallah akan ke sana tahun ni. Nanti boleh la u bagitahu tempat yang best best dikunjungi!

Zura Ahmad said...

Wsalam Alia,

Sure thing. Kalau nak tanya mana tempat best nak pegi, i boleh suggest, bergantung kpd apa yg u nak buat. Nyoping? Liburan? Email pun boleh :)

www.travelistah.blogspot.com. Powered by Blogger.

Total Pageviews Since 20th January 2011