Top 10 Hotel Paling Trendy, Dekat Jer!

Tuesday, January 25, 2011 by Zura Ahmad

Ha! Jangan singgah amek gambar kat depan jer, bila Hard Rock Hotel Penang dinobatkan antara Top 10 Trendiest Hotel in Asia oleh Trip Advisor rugi kalau korang tak pernah rasa sendiri menginap di sini. Me myself, dah dua kali tau! Tapi tetap tak puas dan nak repeat lagi sebab banyak elemen best kat hotel ni yang melekat di hati. 

Antaranya, bilik hotel yang selesa dan walla! dengan tilam empuk buat terasa diri ini ala rock star:



Konsep interior dengan memoribilia menarik sana sini, staff hotel yang sangat friendly, pizza sedap di Pizzeria:

Smoked Turkey Pizza

...live band gempak dan energetik di lobi hotel oleh sekumpulan pakcik, swimming pool best:


...manja diri kat Rock Spa, , hmmm macam-macam lagilah! Memang every angle best untuk snap gambar "Facebook" ;p Untuk yang dah biasa ke Penang, lepak jer sehari suntuk kat dalam hotel. Barulah berbaloi! Sentiasa check out http://penang.hardrockhotels.net/ kot-kot ada promotion best. My tip; pegi bercuti weekdays, orang pun tak ramai dan rate pun murah sikit. 

Lagi gempak kalau dapat stay kat Kings Club Seaview, Seaview Studio Suite, Rock Star Suite dan Kings Suite. Siap dapat akses eksklusif ke Kings Club Lounge, breakfast dari tingkat 6, atas sekali. Tak perlu turun ke Starz Diner. Tapi, tapi , tapi... kalau duduk bilik lain pun boleh jugak but you need to top up RM120++ per room per night dan RM60++ untuk tetamu ketiga. 

Okay, kalau dah cukup teruja bagi yang belum ke sana, bolehlah mula plan percutian yang rock habis! Janji rock!
Posted in Labels: , | 0 Comments »

0 comments:

www.travelistah.blogspot.com. Powered by Blogger.

Total Pageviews Since 20th January 2011